+32 476 532 403
Veel gestelde vragen

 

Is de shuttleservice 24/24 verzekerd?

Ja, maar enkel als u deze op voorhand reserveert. Terugreizen worden georganiseerd volgens de informatie die wij krijgen van onze klanten.

Hoeveel kost de shuttleservice?

De shuttleservice is gratis tussen onze parking en de terminal van de luchthaven.

Hoe is de terugreis naar Zaventem georganiseerd?

Vermeld het nummer (niet verplicht) en de datum van uw terugvlucht op het reservatieformulier. We geven u ook een telefoonnummer waarop u kunt bellen bij uw aankomst in Zaventem. We komen u een paar minuten later halen en brengen u terug naar uw auto.

Hoe kan ik mijn reservatie annuleren?

U kunt uw reservatie gratis annuleren door minstens een uur op voorhand te bellen op het nummer +32 476 53 24 03 of door ons te mailen Na het verstrijken van deze termijn, zult u het volledige bedrag betalen. Indien u al betaald heeft, kan u ons uw rekeningnummer doorgeven, zodat wij het bedrag kunnen terugstorten.

Ik heb al betaald en wens een wijziging aan te brengen. Wat moet ik hiervoor doen?

Alle aanvragen tot wijziging worden uitgevoerd via telefoon of e-mail.

Tot wanneer kan ik reserveren?

U kunt uw parkeerplaats tot 24 uur voor vertrek reserveren. Indien u binnen minder dan 24 uur vertrekt, u kunt ons opbellen om alsnog te reserveren.

Ik ken het juiste uur van mijn vlucht nog niet. Kan ik een parkeerplaats reserveren?

Ja, we zullen de wijziging aanbrengen wanneer u het juiste uur van uw vlucht kent.

Wanneer en hoe kan ik betalen?

U kunt online betalen met uw bank kaart of contant bij Sky Parking Zaventem. U betaalt bij aankomst.

Loading...

Dank u voor uw online boeking.

Betaling

Kies hoe u wilt betalen

Betalen met PayPal Betalen met contant geld of per creditcard bij aankomst.